Organizator:

Toyotę lub Lexusa kupisz bez wychodzenia z domu

Podziel się

Producent uruchomił internetowy salon, który pozwoli na przeprowadzenie transakcji zakupu auta od początku do końca w sieci.

Jeszcze nie tak dawno Wojciech Drzewiecki, prezes Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR wspominał w rozmowie z nami, że rewolucja w procesie sprzedaży zdecydowanie przyspieszy. Na potwierdzenie tych słów nie musieliśmy długo czekać. Od teraz Toyotę lub Lexusa zakupimy bez wychodzenia z domu. 

Sposób działania tej usługi jest bardzo prosty. Klikając odpowiedni przycisk na stronie Toyoty lub Lexusa uruchamiamy telekonferencję z przedstawicielem salonu. Połączenie nie wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania. Wystarczy jedynie dostęp do Internetu oraz urządzenie z kamerką. W trakcie wirtualnego spotkania omawiane są wszelkie szczegóły związane z ofertą, takie jak kolor nadwozia, wyposażenie, czy rodzaj finansowania.  Bo omówieniu wszystkich szczegółów umowa kupna-sprzedaży zostaje wysłana kurierem, a samochód przyjeżdża pod wskazany adres. 

Prace nad internetowym salonem ruszyły już w październiku. W połowie miesiąca postanowiono zakończyć testy i tym samym udostępnić usługę klientom. - Naszym celem było stworzenie maksymalnie prostej formy kupna nowego auta dla Klientów, którzy dziś nie chcą wychodzić z domu i odwiedzać salonów sprzedaży. Osobiście uważam, że tak innowacyjna usługa będzie dalej wykorzystywana jako dodatkowy kanał sprzedaży – mówi dr Jacek Pawlak, prezes Toyota Motor Poland.

Nowa usługa jest uzupełnieniem pozostałych kanałów sprzedaży. Producent w dalszym ciągu zamierza prowadzić sprzedaż w salonach stacjonarnych.